>HOŞGELDİN BEBEK

>

ARKADAŞLAR 02.04.2010 İTİBARİ İLE BİR KIZIM DAHA OLDU. KIZIMA HOŞGELDİN DİYORUM HOŞGELDİN NİSA DURUM. ALLAH UZUN SAĞLIKLI ÖMÜRLER VERSİN
NOT:ARKADAŞLAR ÇOK ÖZÜR DİLEYEREK RESMİ KALDIRDIM MAZUR GÖRÜN

Bu yazı BEBEK içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >HOŞGELDİN BEBEK

  1. >Ayy maşallah. Allah nazarlardan korusun. Bahtı açık, ömrü uzun olsun Nisa Duru'nun

  2. şule dedi ki:

    >canım bebeğin hayırlı olsun sağlıkla büyüsün şansı bol bahtı güzel olsun sanada geçmiş olsun 🙂

  3. yaseminkale dedi ki:

    >amin amin aminnnnn canım.. dileklerimi yenilemek istiyorum… sağlıklı huzurlu mutlu bir ömür diyorum…

  4. >AMİN ÇOK SAĞOLUN AĞZINIZA SAĞLIK İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.RABBİM İSTEYENLERDE VERSİN İNŞALLAH HAYIRLI EVLAT OLSUNLAR.

  5. şule dedi ki:

    >mrb canım evet ben antepliyim doğma büyüme merkezdenim ama antepte değilim 😦 artvindeyim malesef antebim güzeldir senin arkadaşların anetbin neresinden

  6. asosh dedi ki:

    >canımmm hayırlısı olsunnn allah analı babalı kardeşli büyütsün…çok sevindim..

  7. >sağol bitanemmmmm.gerçektende çok ayrı kaldık ya çok şükür artık burdayım :)))

  8. Anonymous dedi ki:

    >CANIM BENİM.BENDE UZUN SAĞLIKLI ÖMÜR DİLİYORUM.ALLAH HEPİNİZİ BİRARADA TUTSUN İNŞALLAH.BU ARADA BEN AKADIN OLMAK SİTESİNDEN GAMMİŞİN.GMZ GAMZE.HATIRLADINMI.

  9. >gamzecimmm cnm benim hatırlamazmıyım yaa 🙂 çok sağol bitanem güzel dileklerin için.artık burdayım herzaman beklerim…

Yorum bırakın